Pizza

Drog med hanna till gu va gott idag och det vad asgott!!!!!
Kebabpizza! Två flugor i en smäll, kebab OCH pizza! Kan fan inte bli bättre.
Tur att vi delade för jag blev dömätt på mindre än halva pizzan.
Och nu känner man sig fetare än fetast. Pressade i mig min halva av pizzan (lika bra, vi betalade ju för pizzan!!!), käkade Tobleroneglass på donken och en godispåse när jag kom hem... Illa där asså!
Hatar att vara beroende utav godis! Sötsaker i allmänhet.

Aja, imorgon slutar man tidigt! Och blir hämtad!
Hem i helgen, heron på lördag med äldsta brorsan och systrarna! Tacos med hela familjen på kvällen. Härligt!
Så jag längtar tills imorgon!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0