Pull yourself together!

Ta dig samman!

Jag var grymt sugen på pizza tidigare idag. FUN FACT!

Nej men seriöst nu.
Lyssnar på John Mayer och undrar varför jag inte föddes med en bra sångröst och hade en fin framtid som sångerska.
Har gitarren framme, saknar att spela. Kan inget men saknar det. Och trummorna vill jag inte ens ta upp. Snacka om ren saknad! Bara slå ut sin ilska, sorg eller glädje. Underbart!
Illa där. Får sluta tänka på det. Annars kommer jag aldrig klara denna linje.
Nästa vecka går ju alla jag hänger med dagligen ut på praktik. Kul liksom, jag i min ensamhet. Fast nae, jag har nico och calle! Sug på den ni!
Upptäckte idag att vi tre kommer käka lunch tillsammans när vi väl har praktiken också. Kul!

Hade första körlektionen idag för alla som undrar. Det var riktigt kul faktiskt!
Gick nog rätt bra också. Nästa är imorgon, oops!

Jahaja, träningen idag då.
Men jösses! Nu försöker de verkligen ta livet av en!
Bra där! Jag hade inget annat på hjärnan under exercisen i alla fall. Bara gör rätt, gör snabbt.
Snabbt gick det men om det var rätt det är jag inte riktigt hundra på.
Härligt faktiskt, tänkte inte på något plugg även fast jag ligger risigt illa till.
Det är så skönt att vara där. Är glad över att jag hittat något som är roligt.

Asså, vad är det för fel på mig. Jag är rätt trög faktiskt.
Är påväg till träningen och går förbi en pizzeria.
Pizza och film står det på en skylt.
Jag blev assugen på pizza och gick förbi med drömmande ögon på dörren och ville gå in.
Dörren öppnas och jag bara WHAAAAT????
En kille från träningen kommer ut... jag reagerar nog med ett förvånat uttryck och sedan en nickning och ett förvånat leende och med handen uppe som hälsning. Som ett typ, ja jag har sett dig men va faaaan???
Jag är ju dum i huvudet...
Knäppo-stämplad!

Nu babblar jag bara på här för att slippa det verkliga arbetet...  

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0