sms

det pep i min ficka!

Kom hem för typ en halvtimme sen. Bosse tvingade mig vara kvar på träningen eftersom han inte vågar låta mig gå hem själv. Han är gullig han! Men *** vad han slår hårt!
Och ja, för mig går det ju... framåt. Hehe. Jag skrev i alla fall upp mig på lappen så ska försöka gradera.

för er som är intresserad så har jag utveklingssamtal nästa vecka. Ser inte fram emot det... hatar att sitta där. Sitter bara där och säger "mmm" "joo" "nee" "bra tror jag" och liknande.
Varför måste man vara så tillbakadragen?

Natti

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0