SNÖ!!

Jag kastade min första snöboll idag!
Rakt i huvudet på min kära desse!
Som blir 18 imorgon!
Hur fan kan hon bli 18????
18... usch!

Men i alla fall! Det har snöat konstant hela dagen. Och det är riktigt go kramsnö! Prickade in desse, hanna och nico! Och de var för mogna för att kasta tillbaka. Tröööök!
Känner för att inte alls gå i skolan. Det snöar ju för sjutton!
När de vita flingorna faller blir alla människor barn! Eller, ja... jag blir mer barn än vad jag redan är.
På tal om barn... imorgon kommer jag så långt från barn som möjligt. Har första körlektionen med körlärare. I det här vädret... ser inte fram emot det direkt.

Fick hålla på med reptilerna idag! Precis vad jag behövde! Så härligt! Så starka. Blodpytonen är ju bara muskler kändes det som... fy fan!
Vi har fått in nya ormar också. Asiatiska råttsnokar! Så vackra!!! Så vackra!!!!
Annars så var det vanlig hälsokontroll vi skulle göra. Kolla så djuren mår bra helt enkelt.
Riktigt mysiga djur det där!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: bella

SV: ingen fara hörredu. hade glömt bara... kom ihåg när jag skrev om det. blev ledsen, men ett bra sorts ledsen. om du förstår?

2010-11-09 @ 21:45:18
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0