That sounds pretty good

Var uppe till sent i natt. Har grymt dåliga vanor
Vaknade. Skrev lite på arbetet. Färdig med två punkter.
Gick till Långbersskolan. Älskade Mia och älskade Kjell. Vill gå där igen.
Lagat mat. Käkat mat. Ångrar att jag gjort det nu.
Mamma är hemma, så inget mer plugg nu.
Väntar på att brorsan ska komma och hämta mig. Vilket händer om ca 2 timmar.
Knarkar Hero Of War. Mår dåligt av den. Men den är bra.
Träning ikväll. Vill och vill inte gå.
Sova tidigt? Jobba på arbetet...
Prov imorgon. Foto imorgon...

.... They took off his clothes
They pissed in his hands
I told them to stop
But then I joined in
We beat him with guns
And batons, not just once
But again and again....

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0