Wow!

Imorgon kommer tystberga hit!!! Jag längtar faktiskt en aning. Ska bli kul!
Men, jag har börjat få ont i halsen. Hoppas inte jag är på väg att bli sjuk...

Hade ju mitt utvecklingssamtal idag. Det sög ju! Rejält! Avskyr att sitta där och prata med läraren om hur det går i skolan. Går det bra så går det bra, går det inte bra... ja då går det inte bra! Så är det bara! Och jag är medveten om det. Är ju inte helt borta i skallen riktigt än.
Men aja, från den blandade kritiken där till en 4 timmars lektion med micke.
Hovdjur.
Det var intressant ju! Är jag dum i huvudet som inte visste att en elefant tillhör hovdjuren??
Såg även en rätt bra film om dem. Djur kan vara riktigt häftiga ibland.
Fick även goda nyheter om hur det gick på redovisningen.
Vårt redovisning om Rovfåglar fick MVG. - R-i-k-t-i-g-t bra jobbat!!
Mitt individuella betyg blev också MVG. Otroligt! Jag kände nämligen tvärtemot vad han sa till mig.
Han tyckte jag var lugn, kände mig nervös. Tyckte jag pratade bra, kände att jag hackade på rösten. Tyckte jag kunde informationen bra, whaaaaaat????
Man tackar och bugar!

Nu ligger jag i sängen och klagar över min onda hals...


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0