Att minnas en melodi

Mitt i allt stekande så kommer jag på mig själv med att nynna.
Vad sjutton nynnade jag på??? Na nana nana nana...
Åh! Nej men... det är ju det där programmet när jag var liten! Om en isbjörn och en massa andra djur! På en ö!
Kom igen nu Jenny, vilket program är det!?

Lite lätt irriterande när man nynnar på en låt och inte kommer på varifrån den är.
Så jag stod där och irritationen på mig själv ökade. Tills jag slutade steka pannkakor och fick ett namn i huvudet.
Noa.
Noa... vad?
Noak kanske?
Noak's ark? Nee...
MEN GRATTIS JENNY!!!! DET ÄR JU FÖR FAN NOAHS Ö!!!!!!!!!!!!
Älskade det programmet när jag var liten! Och musiken sitter visst fortfarande inbankat i huvudet!
Skojsigt!



Hur många kommer ihåg det här programmet?


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: issa

går inte att inte le när man ser honom :)

ps. tror aldrig jag såg det programmet

2010-10-17 @ 14:45:40
URL: http://macromiss.blogg.se/
Postat av: Ewe

sv: Ja, lätt att vi ska! :D



JAG kommer ihåg programmet! Det fanns nån liten sak med som alltid sa: "ojski bojski!"...

2010-10-17 @ 15:41:33
URL: http://eweeklund.blogg.se/
Postat av: Anna J

Älskar det fortfarande! Du vet att det går på barnkanalen ibland va? (sånt man vet när man har småsyskon :P )

2010-10-17 @ 19:53:06

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0