Dear Bobbie

Do you remember when you were young and very pretty?

Den låten är aphärlig!!!
Sitter och chattar med gamla kompisar.
Fågelprovet är över- Fixade nog G i alla fall. Och det är jag glad över eftersom jag bara råpluggade de två dagarna innan.
Farmakologiläxförhöret är också över. Får nog G där också. Och är även stolt över det eftersom jag råpluggade endast dagen innan.
Tycker det är roligare att gå på träningen än sitta och plugga. Så det var vad jag gjorde igår. Var borta drygt 4 timmar då jag skulle ha pluggat men det blev till att plugga under natten istället.
Känner mig duktigt som ändå skrev på allt.
Imorgon är det matteprov. Och vad gör jag? Lyssnar på musik och chattar. Ska väl plugga i natt igen då. Och sen är det lov!
Kul att det kommer gå åt halvhjärtat till tropisk djuranläggning...

Oooooh! Gamla godingar på spellistan!
LIFEHOUSE!!!!

Åh, tidigare idag dundrade The Rasmus ut från min lilla stereo!!! Jösses så bra de är!! Obeskrivlig kärlek!!!
Önskar jag kunde resa tillbaka i tiden och se konsterten igen!!!

Viernes mañana <3

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: FIFFI

DONT FORGET - YOU WILL GET COMPANY!!

2010-10-28 @ 20:50:30
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0