En härlig helg framför mig

Och ca 4 veckor kvar till skolårets första lov.
Rebecca satt och roade sig med det under mattelektionen. Och hon var noga med att uppdatera mig.
Pannkakor två gånger idag! Det går ju alltid ner så nu har jag lagrat upp ett förråd i magen!
Även sett lite film med Lisa som en mjukstart på helgen.

Det börjar även bli lite kyligt ute nu.
Klagomål om att man inte klär på sig ordentligt.
Tjejer.... man ska frysa in vintern och svettas in sommaren!
Varför vet jag inte, men antar att man lättare blir förskyld om man klär på sig för tidigt... och tar av sig för tidigt med för den delen.

Ewe har även säkerställt min helg med en massa Midsomer Murders! Wohoo! Goodbye school!
En massa avsnitt! Samtidigt som jag kämpar med Supernatural!
Klarar snart inte av det längre! Jösses, trodde jag skulle få kramp i magen och möjligtvis behöva byta byxor för att jag skrattade så mycket!
Den serien HAR humor! Maxad humor! Typ den bästa som finns!!

Såja... nu sneglar jag lite mot sängen och upptäckte just att jag får sova länge imorgon!
Och hoppas att min hjärna tillåter mig göra det!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0