Fåglar

Visserligen fick jag upp ögonen för dessa varelser nu när Micke har berättat en hel del.
Men inte fan orkar jag plugga in 70000000 sidor tills på tordag!
Lärare är riktigt duktiga på att tänka med arslet.
Har prov hela dagen på torsdag och har ett megajobbigt matteprov på fredag.
Och imorgon ska vill till Tropicarium för att simma bland fiskarna. Ser faktiskt inte alls fram emot det och ja, det kommer från käften som älskar troppan!
Jag har ingen lust alls, ser inte fram emot det alls och tydligen är det bara negativ energi i mitt rum!

Tur att man har den där 1 ½ timmen, 2 gånger i veckan då man inte alls behöver tänka på plugg utan istället försöka vara så stabil som möjligt. Även fast det går käpprätt åt helvete så är det i alla fall kul!

Btw...
Lite minnen jag måste skriva!
Ewe och jag går in på H&Ms barnavdelning.
J: Uuuu tänk när man måste börja handla barnkläder! *äcklad min i ansiktet*
E: Det luktar alltid barnbajs på den här avdelningen!
Jag viker mig dubbel av skratt, pissar nästan ner mig och tårarna bara sprutar. Kunde inte röra mig, stod bara där i ett hörn och garva som jag aldrig garvat förr!

Nästa minne från dagen

Tryckte på knappen för att stanna spårvagnen.
Men glömde nästan hoppa av. Lite lätt förvirrad säger jag:
Fan! Jag ska ju av här!
Random kille: Klart du ska!
Han tryckte på knappen så dörren skulle öppnas.
R K: Så! Nu hoppar vi av!
Sen när vi skulle över övergångsstället var det ingen av oss som tryckte på knappen så gubben skulle bli grön. Utan vi bägge skyndar oss ut i trafiken och han hann först över.
R K: Haha jag vann!!
J: HA HA!
Sen skrattar vi och går åt varsitt håll.

Sånna människor borde det finnas fler av! Han var skitrolig ju!
Ni fattar det säkert inte. Men... men ändå!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0