God natt alla sömniga...

Jag tror jag ska pallra mig mot sängen snart. Funderar på att se The Shawshank Redemption först och tjocka i mig chips.
Börjar bli lite smått sjuk tyvärr. Har ont i halsen, hostar och snorar som bara den! Men känner mig inte trött eller slö på något vis! Så jag ska nog orka att stiga upp vid halv 4 i natt för att åka iväg och shoppa loss på Ullared!

Fick ett uppdrag av min kompanjon precis. Hon klagade över att jag hade över 160 olästa mejl på EH-kontot... kul...!!! Bara att läsa...

Ullared var jag på... jepp! Hoppas jag inte ser ut som en zombie bara! Inte kul att slösa pengar då!!!

Nu blir det mejl, chips och nyckeln till frihet!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Elin

Haha, men visst var det trevlig läsning? :D

2010-10-08 @ 23:09:56
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0