Inga ögon

Nu de närmsta veckan kommer jag inte kunna se ett dugg!
Och jag kommer se konstig ut enligt de flesta.
Mina glasögon gick precis sönder... och de gick inte ens att laga så som Harry Potter lyckas! Asså, med tejp!
Ni vet, de här grejerna över näsan... den ena gick av. KUL! *surt*
Men om någon undrar varför jag inte ser er på längre avstånd eller sitter längst fram i klassrummet så beror det på att jag faktiskt inte ser ett piss. Kommer få kika på den som sitter bredvid om läraren skrivit något på tavlan...

Funderar på att börja med linser.

HELVETE!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0