Kanelbullens dag!

Super duper gott med kanelbulle!!
Lyckan bara välde fram inom mig när vår mentor sa att hon skulle iväg och hämta 400 kanelbullar!!
Den var riktigt god!! Väldigt värd!

Slutade skolan för lite knappt en timma sen och nu framöver väntar lite matte-plugg, biobiljettsuthämtning, kung-fu och möjligtvis midsomer!
Imorgon blir en riktigt slapp dag! Tropisk djuranläggning halva dagen, sen ut till djurparken och lyssna på en kanadensare som snackar, iväg till my candyland med Ewe (vi är snart stammisar där! Synd att de inte har något kort så man kan få bonus på det man handlar...), Despicable Me senare på kvällen... sen vat jag inte om jag ska hänga med ewe hem och käka upp min glass eller om jag ska gå och försöka förbereda mig inför matteprovet som är på onsdag...
Jag ska sova på saken - Citat från en viss person!

Ja... ibland känner man sig väldigt fet!

Dags att byta om så slipper jag tänka på det!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0