Knarkar Blind och leker med maten

Lyssnar på Blind med Lifehouse om och om igen! Så bra! Så härlig!
Kastar satsumasklyftor i luften och fångar dem med munnen!

Varför sitter jag hemma vid datorn för?
Jo, fick sluta efter matteprovet och eftersom lektionen är ca 3 timmar på fredagar så fick man ju världens rast innan nästa lektion börjar! Så jag är på mitt rum eftersom alla mina kompisar har lektion! Mahaha!

Och mina satsumas är snart slut... inte bra!

Stämmer bra att jag är 17.
Jag är ju bara barnet än så länge!
Tecknat och hoppa i sängen är det bästa jag vet!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0