"No chick-flick moments! - Dean Winchester"

Ligger här i min säng och bara... ligger ner.
Är grymt förbannad på matten och orkade inte ta tag i det igen.
Grämer mig över småsaker.
Har haft en tråkig lördag.
Midsomer Murders gånger 3.
Tvätt
Mat
Tupplur (kan ju lugnt säga att det var grymt skönt!)
Nu ska jag se supernatural om det funkar vill säga. Så antar att jag inte kommer somna förrän framåt ett - två någongång.
Snart bara 12 dagar kvar tills The Last Airbender har biopremiär.
Nu skriver jag bara av mig...
En massa som flyger runt i huvudet. En massa dåligt.
Nästa vecka bli dock en slapp skolvecka.
Seminarium halva tisdagen, studiedag på torsdagen och halvdag på fredagen... kul liksom. Inget att göra alls med andra ord.
Natten till lördag hämtar mamma upp mig och så drar vi ner till Ullared för att se om man kan hitta lite saker. Förhoppningsvis!
Jahaja, slut på detta tråkiga inlägg.

Förresten... bloggen är urtrist! Vit och... steril! Kal och kall!
Innehållet i den också...


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: issa

jag gillar din blogg! och jag gillar dig

2010-10-03 @ 10:32:56
URL: http://macromiss.blogg.se/
Postat av: Ewe

Bloggens innehåll är knappast kalt och kallt! Jag säger som Bella - gillar din blogg! Och dig!



och om du ändå känner för att göra om designen på din blogg så hjälper jag gärna till, om du vill! :)

2010-10-03 @ 13:38:37
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0