Oh my lord

Vad ska jag nu hitta på!?

Kom att tänka på när jag satt på golvet i mitt riktiga rum hemma i nyköping tidigare idag. Rotade runt överallt. Hittade en massa roligt. Som gamla block från högstadiet. Det stod en himla massa knepigt där på! Som, Comemelemos...? Haha. Fint det!
Men jag visste vad jag sökte efter när jag rotade. Och jag fann det med! Längst ner i en blå förvaringslåda.
Boken lyste upp mot mig och jag log med hela ansiktet. Fick den av min äldste bror. Blev helt faschinerad av den. Är faschinerad av den än idag.
Boken som jag så kärt gömmer undan för allmänheten är en bok om dinosaurier. En där de har bilder i verklig storlek. Varje gång jag öppnar den boken är jag varsam om sidorna. De får inte vikas, de får absolut inte gå sönder! Självklart har de inte bilder av hela dinosaurier. Men om man vecklar ut ett sidupplag så det är 4 A4-sidor framme och på den sidan så finns bara T-rexens käft. Ja, då kanske man kan använda fantasin och rita upp hela djuret i huvudet.
Jag är även mäktigt faschinerad av Therizinosaurusens klor som även de tar upp 4 A4-sidor!
Jäklar vad jag älskar den boken!
Låter kanske som att jag är världens största tönt... men ja, jag är rädd om alla min böcker som innehåller dinosaurier!

Kanske valt fel linje ändå? För jag är osäker på vad jag vill bli. Finns så grymt mycket där ute som verkar intressant att jobba med. Men nu ska jag försöka gå klart de här åren och sen försöka klura ut resten efteråt...

God natt!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0