"OH!!!! This useless body!!"

Taget från älskade Midsomer Murders!
Och så känner jag just nu.
Skulle golvbrottas på träningen idag och han bara petade på mig så hade jag kramp i vaden... Inte alls kul!!!
Som tur är så var det i slutet av träningen.
Men lite så känner man även annars också.
Men kollar på de andra och wow vad fort det går! Vad hårt de gör! Och vad säkert de gör det!
Själv känner man sig som en klant...
Aja, låt gå!

Imorgon blir det bio med ett gäng tjejer och candyland med ewe!
Samt en tripp till kolmården som jag har höga förväntningar om!

Nu ska jag försöka sträcka ut min vad!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0