Prutt

Har aldrig i hela mitt liv garvat så mycket åt det ordet som jag gjorde igår på bion!
Såg "Dumma Mig" tillsammans med ett gäng tjejer och personligen vill jag placera den som årets absolut roligaste film! Så klockrena kommentarer och de gula små sakerna som inte kunde prata var ju bara för söta! Och roliga!
Lilla Agnes var grym också!! HAHA

Agnes: Kolla så fluffsig den är! (superglad)
Fick syn på en enhörningsgosedjur på ett tivoli och ville vinna den
När hon väl vunnit den...
A: DEN ÄR SÅ FLUFFSIG!!! (Aggressiv röst, spänner ögonen i gosedjuret och det ser ut som om hon vill strypa den)

Men nu ska jag pallra mig iväg till skoln för att ha matteprov snart... Inte kul!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0