Sitter i Sjösa

Är hemma hos pappa och väntar på att få åka ut till farmor en sväng. Som vanligt är man klar först och får då vänta...

Gårdagen var... speciell.
Drog iväg till Stockholm för att köpa bil. Men vi åkte hem i någon gul skokartong!!
Jag var sjukt nära på att ringa någon av mina kontakter eller ta tåget hem!
Bilen är kapad där bak och får plats i ett cykelställ (som pappa uttryckte det).
Men Bodil var stolt över sin nya bil.
Pappa fick köra den och han verkade inte ha något emot det. Tur att han körde för det gick tamejfan undan då!
Funderar på att gå ut mitt i natten och skriva Gula Faran på bilen nu också!

Det enda som gladde mig var att folk förmodligen slår på varann när vi kör förbi. Ni vet GUL BIL och BOOM så har man blåmärke på armen nästa dag. Så kör vi i vår familj i alla fall. Hårda tag!

Käkade på Heron City, provade Simulatorn som finns där. Var lite sur på alla ungar som ockuperade fontänen!!!
Jag ville också trycka!!

Vi lyckades komma hem i den där lådan till slut.


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0