Studiedag

Ingen skola idag. 3 timmars matte imorgon sen helg.
Kul att majoriteten av min klass inte ens kommer till skolan imorgon.
Nej, de valde ju "rätt kurser" och fick ledigt även på fredagen.
Jag ska sitta där och tänka vackra tankar om er samtidigt som jag räknar min matte!

Eftersom det blev långhelg för de flesta så drog de ju hem, jag var inte sämre utan dumpade ner mitt arsle hos brorsan. Så nära släkting jag kan komma utan att åka hem. Efter att vi tjockat i oss ostbollar och vingummin, sett Kick-ass (random film men rätt bra faktiskt), brottats (han "visade" mig väktargrepp...) och blivit beroende av spelet Angry birds så la vi oss vid 3. Jensan la sig tidigare eftersom stora tjejer ska upp och jobba tidigt på morgonen. Hehe!

Fick cykla hem i regnet! Kom hem vid 12, frusen och blöt, med en hals som värkte samt en arm som är som min käke... helt knäpp! Tog en varm härlig dusch och la mig för att vila i sängen några minuter. Vaknade igen vid halv sju och märkte att jag skulle ha gjort en massa saker istället. Orkade inte ta tag i det utan tog något att äta och sen blev det Bucket list! Wohoo vilken bra film! Morgan Freeman är med i riktigt bra filmer måste jag säga! The Shawshank Redemption, Bucket List, Bruce Almighty, The Dark Knight...

Nu sitter jag här med en kopp varm choklad (som inte är så varm längre...) och lyssnar på musik.


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0