Tack till Jared, Jensen och Eric

Fick mig ett riktigt gott skratt igår!
Gjorde helt rätt i att kolla på Supernatural.

Såg avsnittet Changing Channels. Satan så roligt! Trickster får verkligen till det! Helt underbart!
Jag vet hur många gången jag sägt åt er att kolla på den serien! Och ni som ännu inte gjort det går verkligen miste om något!
Om man är deppig så kan man lätt sätta på ett avsnitt och när det slutar så sitter man med ett leende på läpparna.
Blandning av humor, barnsligheter, syskonkärlek och himmel&helvete!

Tackar Bella för att hon sa att hon trodde jag skulle gilla detta och lånade mig de tre första säsongerna!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0