"using a side-to-side snapping motion"

Håller på med gavialen. Och jag gillar det inte.
Visserligen är jag bara på söka fakta delen. Har inte börjat fundera ut hur deras inhägnad ska se ut. Hur de ska leva... och hur jag bygger upp "terrariet". Det enda jag funderat på är om jag ska göra det i bevarande syfte.
Vore coolt om man lyckades få till ett bra arbete. Men... får nog sätta ribban lågt denna gång. Tropisk djuranläggning var verkligen inte min grej.

Nog om det, imorgon! Då är det tropicarium som gäller! Gillar inte tropisk djuranläggning men oj vad jag älskar troppan! Ska städa kupolerna, kommer bli spännande att prova på. Spindlar, insekter... Vågar jag? Vet faktiskt inte.
Sen på kvällen blir det dags för min allra första teorilektion på körskolan! Nu börjar det på riktigt...

Nu ska hesa jag fortsätta med mitt älskade gavialarbete

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0