Vad ska man nu skriva om?

Jag vill vara duktig på det här med bloggdesign. Min är uttrist just nu! Men det får väl vara så länge.

Den här dagen har varit rätt normal. Förutom den grymt långa sovmorgonen halva klassen fick.
Jag gjorde lite på arbetet men det är svårt att gå vidare. Får jobba på det i helgen hos Ewe!
För i helgen ska jag till Igelfors! Wihoo, vi ska dansa och tjocka till oss!
Brorsan kom vid tolvsnåret hit till elevhemmet. Lämnade mina kläder och skjutsade mig till skolan. Vilket hade gått fortare att gå kan jag ju lova. Haha
Och på djurparkslektionen hade vi besök av gulliga jocke! Tror det är en vithuvad kakadua. Men är inte riktigt säker.
Hur bra är inte vår skola när har djur på lektionerna ibland?? Då är skolan rolig. Annars vill jag helst ta studenten nu.

Imorgon blir en nästan vanlig skoldag, bortsett från att vi inte har idrott utan sex och samlevnad... kul... *suck*

Blööööö!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

Lätt att vi ska!! Och jag har börjat på bloggdesignen nu! :)

2010-10-19 @ 18:58:26
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0