2/9 - 10

Skolan segar sig fram. Hade velat ha höstlov vid det här laget.
Tyvärr inte.
Annars finns det väl inte så mycket att säga, mer än att jag inte direkt hänger med.
Vad är det som händer?
Vad håller ni på med?

Köksmöte senare idag. Hur kul som helst... Nej, inte ett dugg!
Får väl se vilka jag delar kök med och så ska väl Kristina säga ett och annat.

Fick helt plötsligt en våg över mig som bara skriker "Australien"
Vill verkligen iväg! Hoppas på att Elin och jag åker tillsammans. Skulle vara grymt roligt!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0