7600:- fattigare...

Rubriken säger i stora drag: ingen dyr mat på ett halvår!
Kom hem med:
- Körteoriböckerna
- 3 plagg
- lite mat
- glas (beställning, så det var inte mina pengar)
- ett nyladdat resekort

Så mycket har jag aldrig blivit av med på en och samma dag.

Grattis till kära farmor som fyller 84 år idag! :D

Imorgon är en helt vanlig dag i skolan, på kvällen blir det kung-fu (första gången utan någon kompis som hänger på)
På torsdag sen blir det kort dag i skolan och badminton sent på kvällen. Dock är det prov på allmän sjukdomslära...
Nästa tisdag blir väldigt intressant!!
Vi ska till FoU på Kolmården och lyssna på en kanadensare som pratar om snöleopard. Ett seminarium som vi var inbjudna till. Ska bli riktigt intressant!
Måste till Ewe någon dag och käka upp min glass!!!

Men nu så fortsätter jag med tvätten och plugget!

Önskar er alla en riktigt god kväll (någon här längtar lite för mycket till jul)


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

Precis, du sa det! Glassen! Nästa vecka tkr jag du ska komma till lägenheten så ser vi "Gone in 60 seconds" h6

2010-09-28 @ 19:59:14
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0