Disneyklass!

H09C är verkligen Disneys egna klass!
Så bra alla är på låtarna.
Sångrösterna kan vi ju snacka mer om någon annan gång.
Själv sjunger man ju så underbart vackert att man funderar på att söka till idol bara för att skämma ut sig inför hela sverige.

Klassen älskar djur - Disney består av djur

Tror nog att Walt Disney hade varit grymt stolt över just H09C!
Han är i alla fall min idol! Yay!

Dagen har i stora drag bestått av svenska, matte och den nystartade kursen projekt och företagande.
Det betyder att vi har fått Mats som lärare igen. Hela klassen jublade... utom jag och anna.
Fast lektionen var rätt okej ändå.

Vad som väntar nu är lite matte, en hel del djursjukvård och kung-fu!

Everybody was kung-fu fighting!
Those kids were fast as lightning!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0