Fredag!

Och snart är jag hemma i nyköping igen.
En hel helg i sörmland!
Träffa min lilla galning och syrran.

Igår spenderades dagen med bästaste Ewe och en massa godis!
Jag är inte ens sån som lägger pengarna på kläder, utan på saker man kan äta. Eller film!
Var supernära att köpa Prince of Persia igår... men en pytteliten (jag menar riktigt, riktigt liten) röst inom mig sa att jag skulle vänta ett tag. Nu fattar jag inte varför... skulle behöva se den faktiskt. Eller Jake rättare sagt. Hehe

Nu är det hög musik som hörs ända bort till köket (och längre) från mitt rum.
Det är skönt!
Har gått igenom Simple Plan och The Rasmus hittills. Nu är det Nightwish som spelas. Me like mucho!
Samtidigt som gummibjörnar blir uppätna!
Snacka om att man lever efter dubbelmoral.
Springer 4 km, jobbar på idrotten, funderar på att fortsätta på kung-fu också, allt för att hålla kroppen lite (pyttelite) i trim. Men sen så äter man onyttiga saker stup i kvarten... Får börja ändra min livsstil lite.

Mitt rum luktar gott! Älskar de här kulorna man har i dammsugaren!


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0