Idol

Nu har idol dragit igång igen!
Idol 2010!
Riktigt bra start!
Och varför sitter jag och kollar på det?
Mycket roligare än polynom och andragradsekvationer kan jag ju lova.

Är lite av den typen som säger
- Äh va fan... gört imorron!
- Jag har gott om tid på mig... gört imorron.
- Ska unna mig en pluggfri dag... pluggar imorron.
- Oj, är klockan så mycket. Orkar inte ta tag i det idag...
- Men hur fasen kunde jag vara borta så länge. Skulle ju plugga idag! Gört imorron då...
- Har ju klarat mig de senaste gångerna så jag klarar mig nog denna gång också.
Kan ju lugnt säga att nästa gång kan gå käpprätt åt helvetet. Men inte tar jag tag i sakerna för det... ne... man fastnar i vissa "dåliga vanor" som sagt...
Och just nu har jag 50 häften att läsa på tills på torsdag för då är det årets första prov. Plus att jag har matte till imorgon som jag inte riktigt är klar med. Rätt långt från klar om jag ska vara ärlig!

Jösses så roligt det är att ha kompisar när man märker hur bra skolan går!
Ta för fasiken INTE åt er!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Lilian

Mahaha, jag har inte min första prov förs v.39 :D

2010-09-08 @ 16:01:43
URL: http://trueliiil.blogg.se/
Postat av: issa

haha som fan jenny. noooooooooooot!

2010-09-08 @ 19:11:07
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0