Jag tror jag fått något fel på min hjärna

För helt plötsligt håller jag på och tränar.
Inte riktigt min grej.
Men denna vecka har varit fullt ös hittills. Och det blir bara värre!
Kung-fu i måndags, ränna gata upp och gata ner på stan igår, styrketräning på idrotten idag, kung-fu ikväll, gymmet med Hanna imorgon efter skolan, pings och badminton med Jensan och brorsan imorgon kväll. Vad sjutton ska jag hitta på att göra på fredag då?
Ett varv runt strömmen kanske?
Kan ju lugnt säga att mina ben skriker av smärta för att jag har lite träningsvärk nu. Men jag har haft värre.
Det jobbiga är att skolan hamnar lite på efterkälken nu när man hittar på en massa annat roligt. Inte bra, Inte bra!

Bara för att skryta lite... jag har agerat personlig tränare åt min kompis också! Slå den ni! Fast... jag var mer som en person som peppade henne en aning. Maha! Jag kallar det P.T i alla fall!

Och imorgon får jag min P.T... Hanna får visa hur man gör på gymmet! Har ju aldrig satt min fot i något som kan vara så livsfarligt!

Och att plugga till provet ska man ju försöka pressa in också. Måste kunna allt tills imorgon för då jädrar smäller det! Illa, illa!
I helgen ska jag ta det lugnt och försöka fixa iordning röran om logaritmer som finns i mitt huvud just nu... Jädra matte!!!

För alla som vill veta...
Jag längtar till jul! Kallt, snö (förhoppningsvis), mörkt, värmeljus, adventsljusstakar i fönstren!
Mer mysigt kan det ju inte bli!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Elin

Vadå "HAR agerat"?! Du agerar fortfarande, glöm inte det xD :P

2010-09-29 @ 19:22:36
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0