Något litet att skriva om i reklamen

Något jag bara kände för att skriva.
Mitt i reklamen av Supernatural!
Bella, du läser inte i syne! Det står faktiskt Supernatural.
Dean skulle just leta upp Pest... efter en ring.
Eftersom jag inte har hängt med alls på ett bra tag så fattar jag inte så mycket.
Men Pest är i alla fall en av de 4 ryttarna.
Och nu ska jag göra en lista, hihi!

De fyra ryttarna:
1. Död
2. Svält
3. Pest
4. Krig

De sju dödssynderna:
1. Högmod
2. Frosseri
3. Lättja
4. Girighet
5. Avund
6. Vällust
7. Vrede

De sju dygderna:
1. Ödmjukhet (motsaten till: högmod)
2. Öppenhet (... girighet)
3. Kyskhet (... vällust)
4. Medmänsklighet (... avund)
5. Avhållsamhet (... frosseri)
6. Tålamod (... vrede)
7. Flit (... lättja)

De gudomliga dygderna:
1. Kärlek
2. Hopp
3. Tro

Rätt intressant en si sådär ett mitt i natten.
När man inte har något annat att göra.
Har i alla fall bestämt mig för att bli Supernatural nörd igen!

Natti natti alla som sover!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: issa

låter bra! men bara så du vet så är pest väääldigt äcklig xd

2010-09-12 @ 17:14:51
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0