SN-feber

Jag tror jag måste vara hemma nästa vecka...
Känner mig infekterad. Feber och blind.
Allt jag ser är Deans överbeskyddande beteende och Winchester-bröderna som bråkar som om de vore gifta.
Blod hit och blod dit. Castiel som drar och kommer tillbaka. Lögner, löften... salt, heligt vatten. Allistar... Lilith.
Sam som en blodsugande korkskalle som inte klarar något utan sina krafter... och för att de ska vara på topp behöver han blod. Suger blod från Ruby...
Lucifer's rising!!

Bara två avsnitt kvar av säsong 4!
Vill vara hemma imorgon och se klart!
Vill ha serierna!
Det är ju så sjukt bra!

Supernatural <3

Men nu ska jag duscha och sova för datorn har snart inget batteri kvar...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0