Ut en runda!

Nu känner man sig fri!
Gör man det efter varje prov?
Äschan pärsan!
Provet är över och det är riktigt skönt!
Knepiga frågor och jag har ingen koll alls om det dög eller inte. Men kände inte heller att det skulle förbättrats om jag skrivit mer. Gjort är gjort och det går inte att ändra det nu. Går bara att hoppas på det bästa! Vilket i mitt läge inte är så värst bra denna gång kanske.

Men nu ska jag ut i den fina vädret! Ut en runda!
Runt strömmen! Och sen får vi se vad som händer resten av dagen.
Lite matte ska jag försöka pressa in...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0