Vad flög i mig?

Drog iväg med tre andra på bochinna kung-fu.
Bara sådär!
Jag tyckte det var riktigt roligt! Gruppen var asskön! Schyssta och roliga!
Men... vi var ju nybörjare också så antar att det är normalt.
Kanske ska gå nästa vecka också?
Vet inte om jag vågar dock...

Annars så har man kört brännboll två gånger idag.
Desirée hade turen att bli måltavla. Siktade på henne två gånger och fick in rätt fina slag, enligt mig.
Andra matchen fick jag in ett fint slag på Erik som irriterade något fruktansvärt!
Annars suger jag rätt hårt på brännboll! Slö på att springa och svag på att slå... kul!

Jaha, nu ligger man här och chattar på msn, nyduschade och fräsch. Tar mig väl inte upp ur sängen imorgon.
Men snart så tror jag att Supernatural låter som en underbar sak att kolla på innan man går till sängs.
Kommer drömma fina drömmar!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0