Idag är en bra dag!

Idag har Jenny:
- Tagit körkort - UNDERBARASTE KÄNSLAN NÅGONSIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Fått bekräftelse från Danmark att jag är hur välkommen som helst. Behöver inte ens göra intervjun. Får kontakta dem om jag har frågor eller vill prata med dem innan praktiken. SWEET HOME ALABAMA!!!!!
- Gjort prov där del 2 var hur roligt som helst! Bra gjort Mats! Älskade den delen!
- Druckit påskmust!
- Återigen... JAG HAR KÖRKORT!!!!!!! WOOHOOOOOOOOOOOOOO!!!!!
Kul att man fick ett sms om att man nu ska agera fylletaxi i sommar. Vi gjorde en deal där jag är hans fylletaxi om han är min! Sweet!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: malin

GRAAATTIIIIIIS JENNYY! :D Superglad för din skull!

2011-04-14 @ 15:25:26
URL: http://malinamandaa.devote.se
Postat av: Ewe

WOHOOOOOOOOOO JENNY!!

2011-04-14 @ 16:53:37
URL: http://eweeklund.blogg.se/
Postat av: pepparkakan

Man far gratulera 10000000000000000000000000000000000 ggr!!! grymt bra, visste att det va pa gang med korkortet!!!

Har forsokt svara pa ditt sms i ett dygn nu men kanske har slut pa pengar.

Gratulerar igen till korkort och den efterlangtade praktikplatsen (8

Nu far du se till att kora lungt och forsiktigt i trafiken, precis som din bror alltid gor!!!



PS. fylletaxi later som en bra ide (!

2011-04-16 @ 02:52:10

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0