Vad händer näst?

29/4 - Hem!
30/4 - Valborg!
3/5 - Intensivvårdsprov
6/5 - MITT ALLRA SISTA MATTEPROV!!!!
7/5 - Optikern
9/5 - Miljöberikning/träningsprov
11/5 - Diskussion om Flugornas Herre
12/5 - Träningsdagboken + konditionsfrågorna klara!
14/5 - Reptilmässa på Borgen <3
16/5 - BÖRJAR PRAKTIKEN PÅ TROPICARIUM!!!
20/5 - Gymnasiefest
V.20 - Någon dag blir det grillning med köket! Myspys gånger 1000!
3/6 - Sista dagen på praktiken... :'(
7/6 - Parken Zoo
13/6 - Redovisning om beteendestudien
15 /6 - Skolavslutning!

Så ser mitt liv ut fram tills skolavslutningen! Score!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0