Basket igår

Kom hem igår kväll efter att ha varit på basket igen. Dolphins mot BCM Gravelines. Dolphins spelade bra men i slutet vet jag inte vad de höll på med!! Det var en jämn match fram tills de sista 5 minutrarna då Gravelines tog över spelet helt och Dolphins gjorde foul efter foul! Och Gravelines satte straff efter straff.
Kul var det i alla fall! Älskar när vi gör saker tillsammans utanför skolan. Skrek mig hes och var dötrött när jag kom hem.
Det var även ett fint tillfälle att prova min kamera! Funkar prima enligt mig men ni som är expertfotografer skulle väl spy om ni tog bilder med den. Haha. Jag tycker bilderna blir jättefina.
Blev lite besatt av Conor Grace (irländare!!! Dolphins forward) så filmade honom en del även fast han inte hade bollen. Hihi!
Det var en riktigt kul kväll!

Ni har vi fått en uppgift på svenskan att antingen skriva en uppsats eller en novell om jordens skapelse eller utomjordingar. Say whaaaaat???
Vad ska man välja? Tror det blir utomjordningar i uppsatsformat... fast det kommer väl ändras med tiden. Tusan!
Imorgon åker man hem och tror jag ska se om Gismo fastnar på bild då. Skönt ska det bli att komma hem en sväng!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0