Bokrea!

Åh jösses i himmelen!!
Bokrea nästan precis överallt!
Folk likaså!

Har i alla fall jagat böcker och älskar det verkligen!
Kom hem med ett stort leende och dessa böcker för ett litet tag sen.

Arvet - Tamara McKinley
Grottbjörnens folk - Jean M. Auel
Hästarnas dal - Jean M. Auel
Mammutjägarna - Jean M. Auel
Stäppvandringen - Jean M. Auel
Nionde grottan - Jean M. Auel
(planerar även att köpa 6:e delen i Jeans serie som kommer ut i slutet av mars)

Har även lyckats hitta Matildas sista vals och om allt går som det ska kommer jag ha den inom en snar framtid också! Så jag är mig själv evigt tacksam!!!

Funderar på om jag ska dra till coop och ica på jakt efter mer läsvärt...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0