Dolphins - Eco Örebro

104 - 93!

Norrköpings delfiner tog hem kvällens match! Askul att kolla basket på Stadium Arena med härligaste folket någonsin!!!!! Desse, Calle, Frida, Pontus, Becca, Hanne och Malin. Plus Calles brorsa och farsa.
Får mig att sakna gamla goa tider då jag sprang runt på planen och anklagade andra för fouls!
Träffade korgen och vann matcher! Blev matchens spelare och allt. Gjorde kullerbyttor och fula saker mot andra.
Som sagt, gamla goa tider! Fina minnen...
Ibland önskar jag att vi inte flyttat tillbaka till Nyköping... men gjort är gjort och om vi stannat hade jag förmodligen inte bott i Norrköping vid det här laget.

Tack Calle!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0