Framtidsplaner

När jag var liten ville jag ha ett rum fullt med böcker.
Varje millimeter av rummets väggar skulle vara täckt av en bok.
Jag älskade biblioteket som Odjuret gav Bell i Skönheten och Odjuret.
Ville ha något liknande.

Tycker det är snyggt med bokhyllor fulla med böcker. Tycker det är precis lika snyggt med hyllor fulla med filmer.

Känner att jag haft boknoja idag... böcker är det enda som virrat omkring i min skalle.

9 nya böcker på en och samma dag. Det är bannemej rekord för min del!
Förrutom de där 6 jag hittade på bokrean har jag även beställt 3 Tamara McKinley böcker.
De modigas rike
Landet bortom haven
Matildas sista vals
Wohoo! Jag kommer vara okontaktbar under sommarlovet mina kära vänner!

Ascool bokhylla!!!


Skulle inte sitta helt fel faktiskt...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0