Grattis!

Grattis Hanna!
18 år IDAG!!!! Skönt va???? Haha

Mamma fyller år imorgon. Jösses vad alla fyller i februari! Helt sjukt!
Imorgon börjar även bokrean, undrar om jag ska dra mig ned på stan en sväng då? Lockar sjukt mycket! Är nämlingen på jakt efter böcker skrivna av författaren Tamara McKinley!
Eftersom Matildas sista vals inte går att få tag på någon stans så får jag väl läsa hennes andra böcker. Om ni får tillfälle att läsa Matildas sista vals... GÖR DET UTAN ATT TVEKA!!!! Det är klart den bästa bok jag någonsin läst!
Hehe, enda boken jag läst 3 gånger.
Den som hittar/köper boken till mig är jag evigt tacksam!
Lycka till!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0