Hejsan svejsan!

Om en vecka är det sportlov för min del! Skönt!
Blir att fylla lovet med körteori och FASS tror jag. Lite matte kanske. Sen vet jag inte om jag ska klippa håret eller inte. Funderar på det men har vissa begränsningar. Tjockt, lockigt hår är inte att leka med när man vill klippa något roligt.
Typiskt...

Hade förresten körlektion igår och det gick väl lagom bra. Är glad över att det var igår och inte idag för just nu snöar det mycket!!! För mycket nästan! Men det är kramsnö så den får komma för min del! Haha!

Gick runt på stan igår en stund också. En snabbis bara... Och blev grymt sugen på att köpa Supernatural, Avatar eller Ghost Whisperer. Men som tur var behärskade jag mig och gick därifrån med en sur min men pengarna i behåll.
Tusan!
Skulle behöva lite Sam och Dean humor nu!!!!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0