Jorden runt på 80 dar

Njeee
Kanske mer ett år.

Så länge ska de vara borta och igår kanske var sista dagen jag såg brorsan innan han drar iväg på sin resa.
De har ju flyttat till Oxelösund nu och jag ska tillbaka till Norrköping igen imorgon. Så det blir tajt om man ska ses innan 12:e mars.
Jag har i alla fall suttit barnvakt åt hans 25-årig tjej inatt. Hehe.
Fick ett samtal där hon sa att hon inte vågade sova själv hemma. Det spökar ju!! Haha
Nej men det var trevligt även utan Rasmus.

Lånar en liten bild från Facebook. (en gammal bild...)
Ha det så roligt runt i världen nu!
Kommer ju bli tråkigt när det inte är
någon som ringer sent på kvällen
eller alldeles för tidigt på morgonen...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0