Lyssna

Det är min uppgift här i livet... men det var ett tag sedan någon lyssnade på mig
Förmodligen mitt eget fel. Tjoohoo!

Alla hjärtans dag är en rutten dag! Förstår inte varför man firar. Kanske för att jag själv inte är romantisk på något sätt.

Spenderade dagen med att hämta min nya kamera som jag ska leka med hela natten. Tack till brorsan som hängde med. Drog även iväg till träningen för att glo på dem när de gjorde allt jag inte kan göra. Så dagen var ju inte helt misslyckad.
Dessutom fick brorsans tjej en fin gåva av sin älskling. Haha! Eltejp i en alla-hjärtans-dag förpackning vi tog från MediaMarkt. Plus att han vill att de skulle äta korv med bröd. Sicken romantiker!! Skämta kan han i alla fall.
Han och jag hade roligt åt det i alla fall. hihihihih!

Nä... men nu ska jag ge mig!
BEDTIME!!! (bästa tiden på dygnet!)

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Jensan

Haha, bra att nån hade kul då;) men jag fick faktiskt en present sen ändå:) godis, funkar alltid till en sån som jag;)

2011-02-14 @ 22:47:14

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0