Nu är man ju då myndig

Och man har skrivit på papper utan att behöva vänta med att lämna in dem förrän målsman skrivit på. <--- jobbig mening!
Har varit till polisen och fixat nytt ID...
Fått sms från brorsan där han skrev att han förväntar sig snus på alla viktiga dagar som finns på året. Kul...

Papprena jag skrev på var om IV-val i trean. Valde mikrobiologi och genetik samt guide- och informationsteknik i första hand. Om MOG inte går i gång har jag sjukdomstillstånd hos reptiler och fåglar...
Men behöver MOG för att få behörighet i Biologi A och B... invecklad skola man går på...
>br />
Imorgon blir det tystberga!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0