Silent Hills / Quiet Mountains

Välj och vraka. Det är i alla fall där jag befinner mig just nu.
I en superskön soffa med skoluppgifter från både Himpan och Stranden.
Och vi jobbar faktiskt på i lagom takt. Känns lite som att det blir mer gjort här än vad det blev på bibblan i torsdags.
Ikväll blir det naturgodis, dipp, grönsaker, popcorn, Melodifestivalen och filmer. Mucho trevligt!

Men nu är det snart slut på lovet vilket är mindre trevligt. Dock ska det ju bli kul att träffa kompisarna där borta igen. Och ta nya tag...
hehe

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0