Sov längre än vad jag ville

Vaknade vid 11 tiden. Senare än jag ville.
Men så går det när man inte är hemma förrän 2...

Mötte upp Elin igår. Fikade och pratade lite samt bokade in en pluggdag tillsammans nu på torsdag.
Det ser vi (halvt) fram emot.
Och när man skulle lägga sig för kvällen upptäcker man ett oläst sms! NEJ!!!

Läste och slutade med att jag fick byta om igen och dra mig bort till Lilian för att sitta där i 4 timmar och snacka.
Mysigt men stelt... Hehe

Nu ska jag lyssna på Darin! (till allas förvåning)

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Ewe

Grejen är att jag inte ser någon skillnad på henne - tycker att hon är lika liten som vanligt! xD så är det när man lever ihop med ninjakatten...

2011-02-22 @ 14:22:06
URL: http://eweeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0