Studietorsdag

Vilket skämt!
Gjorde 3 tal denna pluggtorsdag <--- URUSELT!!!!!
Så vi har nu bestämt ännu en pluggig dag. Nämligen på lördag, hemma hos Elin.
Vi pluggar järnet av oss och sen blir belöningen en natt "full" med film. Längtar faktiskt dit.
Och längtar till sommaren också! Hoppas på sommarjobb för jag ska spara arslet av mig!
Läsa, bada och åka runt i bil hela sommaren är också planerna! Men som sagt, Elin och jag är redigt duktiga på att planera... mindre duktiga på att fullfölja planerna.
Imorgon ska man kanske hjälpa brorsan att flytta från Norrköping till Oxelösund där han och flickvännen ska bo de sista veckorna innan deras jorden runt resa. Om han hör av sig vill säga...
Tycker han har en extremt snäll och LUGN syrra som håller sig i schack och hjälper till så fint.
Förtjänar en BOOMERANG från Australien när han kommer hem!
Eller vänta... tror jag vill dit och köpa en själv.
Skadar ju inte att ha två. Mahahaha!

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0