Svenska

Jag hatar svenska.
Jag är inge vidare bra på det språket.
Innan gymnasiet var det ett av mina hatämnen.
Nu längtar jag till lektionerna.
Gabriella Sköld är typ universums bästa lärare enligt mig!!
Lektionerna är intressanta och jag är lite sur över att jag inte kan läsa religion B (hon har religion a och b) men som jag skrev i tidigare inlägg behöver jag kurser som gör att jag får behörighet på högskolan. Få det lite lättare att bli marinbiolog som sagt.
Men jag vill läsa religion b också!
Jag gillar svenska.

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: isabelle

SV: haha jaa, erkänn snyyygg :D och dialekten är inte att leka med.

2011-02-04 @ 16:40:12
URL: http://macromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0