Allt går ju inte som man planerat

"Så kan det gå när man tränar kampsport, haha!"

Träningen igår kunde ju slutat bättre.
Kom hem efter midnatt efter att ja suttit på akuten i 3 ½ timme...
Hade ju andra planer än att sitta där man oturen var på min sida och allt gick utför.
Skulle göra framåt fall, vilket slutat i katastrof då jag dök rak på min vänstra axel, fastnade i en ställning där hela min kroppstyngd var på axeln innan jag rullade över. Till en början var allt okej, kunde röra armen upp och ned.... fram och tillbaka. Men efter ett tag började det göra ont. Riktigt ont.
Tvekade med att åka till akuten till en början men gav med mig efter ett tag och blev skjutsad dit av en tränare. Ringde brorsan sen och han fick sitta där tillsammans med mig och vänta. Två gånger blev man skickad till röntgen. Men inget visades på bilderna. Jag vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt. Skulle nog föredra att ha ont av en anledning än att det bara gör ont.
Kunde i alla fall sova inatt, vaknade en gång men lyckades somna om.
Gick upp imorse och att klä på sig var rena plågan! Pallrade mig i alla fall till skolan efter lite funderingar på att strunta i det. Att sitta still fungerar bra men att resa sig från stolen eller sätta sig ner funkar mindre bra. Visste inte att man använde axeln då...
Minsta lilla rörelse och  fina grimaser uppträdde i mitt ansikte. Plötsliga rörelser fick mig att vilja skrika rakt ut och sätta mig ner för att tjuta!
Men värst av allt är att det gör hundra gånger ondare idag än igår...

Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0