Då var man igång igen!

Sista veckan på den här terminen har dragit igång. Vad ska man säga egentligen? Känns som att man inte alls haft lov.
Var i alla fall roligt att träffa folket igen!!

Snart ska jag ge mig in i matematikens värld och komma en liten bit på inlämningsgrejen. På onsdag blir det att kolla igenom ett nationellt prov för min del, om jag tror mig klara provet får jag MVG i kursen. Bläää!

På måndag blir det parken som gäller och start av beteendekursen. Fredagen den 21:a är det öppet hus och 2:orna som håller i det. Hoppas man hamnar i djurhuset!! Vet inte om jag vill stå och prata inför en massa människor som kanske vill välja den här utbildningen...


Kommentarer
(Kommentera gärna, men alla kommentarer som anses stötande mot mig, mina vänner eller min familj raderas! Ha de bra!)
Postat av: Elin

Heja heja, kämpa kämpa!

2011-01-10 @ 22:42:35
URL: http://rydskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du kallas för...:
Kom ihåg mig?

Epostadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg/hemsida?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0